Om deze website te kunnen gebruiken dient u Javascript in te schakelen.

Algemene PVA info

De Personeelsvereniging van het Maastricht UMC+ - de PVA - verzorgt een groot aantal activiteiten ten behoeve van (oud) MUMC-medewerkers. Hier kunt u algemene informatie vinden over de PVA. Voor meer informatie kunt u ook terecht bij het Servicebureau van het Facilitair Bedrijf.

Lid worden van de PVA

(oud) Maastricht UMC+ medewerkers kunnen voor € 1,- per maand lid worden van de Personeelsvereniging azM (PVA). De PVA verzorgt een groot aantal activiteiten ten behoeve van MUMC-medewerkers. Bijvoorbeeld reisjes naar het buitenland, speurtochten, dagtripjes, kortingen voor recreatieparken, concerten, beurzen, etc.  Om je aan te melden kun je het online inschrijfformulier invullen (om dubbele inschrijvingen te voorkomen dit formulier svp alleen invullen als je je nog niet op een andere wijze hebt aangemeld zoals bijv. in mijn P&O plein of tijdens je arbeidsvoorwaardengesprek) 

Lidmaatschapkaart

Als u in aanmerking wil komen voor PVA-activiteiten en -acties dient u lid te zijn van de Personeelsvereniging. PVA-leden ontvangen een lidmaatschapskaart. Deze kaart moet bij de verschillende activiteiten worden getoond. Daarnaast krijgt u met de PVA-lidmaatschap korting bij diverse bedrijven en winkels. Bekijk hier het bedrijfskortingenoverzicht.

Contributie

De contributie PVA wordt maandelijks op het salaris ingehouden en bedraagt € 1,- per maand. Voor meer inlichtingen kunt u terecht bij het Servicebureau Facilitair Bedrijf via toestel 75252.

Secretariaat PVA

Het secretariaat van de personeelsvereniging wordt verzorgd door de medewerkers van het Servicebureau Facilitair Bedrijf. Hier kunt u onder meer terecht voor inschrijvingen voor activiteiten, het kopen van entreekaartjes voor diverse zwembaden c.q. attractieparken, et cetera.

Deelnemers aan PVA activiteiten die GEEN smartcard hebben, kunnen indien nodig, een uitrijkaart kopen bij het Servicebureau Facilitair Bedrijf, nivo 0.

Algemene voorwaarden

Om PVA-activiteiten & -acties zo goed mogelijk te laten verlopen, hebben we enkele Algemene Voorwaarden opgesteld. Bekijk de algemene voorwaarden

Samenstelling PVA bestuur

Het bestuur van de PVA bestaat uit de volgende leden: Peter Coolen (penningmeester), Ellen Hameleers, Adrie Luijten (voorzitter),  Heidi Motzheim (secretaris), Lizette Nieste, Ralf Overmans, Anita Roks, Jan Ubachs (vice-voorzitter), Skip Veugen, Bianca Vorstermans, Denise Willems en Peter Wintjens.

Sluit de enquête