Algemene PVA info
Tekst
De Personeelsvereniging van het Maastricht UMC+ - de PVA - verzorgt een groot aantal activiteiten ten behoeve van (oud) MUMC-medewerkers. Hier kunt u algemene informatie vinden over de PVA. Voor meer informatie kunt u ook terecht bij het Servicebureau van het Facilitair Bedrijf.
Lid worden van de PVA
(oud) Maastricht UMC+ medewerkers van het azM kunnen voor € 1,- per maand lid worden van de Personeelsvereniging azM (PVA). De PVA verzorgt een groot aantal activiteiten ten behoeve van MUMC-medewerkers. Bijvoorbeeld reisjes naar het buitenland, speurtochten, dagtripjes, kortingen voor recreatieparken, concerten, beurzen, etc. Om je aan te melden dien je het aanmeldformulier (zie onder aan pagina) in te vullen en op te sturen naar het Servicebureau FB.
Lidmaatschapkaart
Als u in aanmerking wil komen voor PVA-activiteiten en -acties dient u lid te zijn van de Personeelsvereniging. PVA-leden ontvangen een lidmaatschapskaart. Deze kaart moet bij de verschillende activiteiten worden getoond. Daarnaast krijgt u met de PVA-lidmaatschaps korting bij diverse bedrijven en winkels. Bekijk hier het bedrijfskortingenoverzicht.
Contributie
De contributie PVA wordt maandelijks op het salaris ingehouden en bedraagt € 1,- per maand. Voor meer inlichtingen kunt u terecht bij het Servicebureau Facilitair Bedrijf via toestel 75252.
Secretariaat PVA
Het secretariaat van de personeelsvereniging wordt verzorgd door de medewerkers van het Servicebureau Facilitair Bedrijf. Hier kunt u onder meer terecht voor inschrijvingen voor activiteiten, het kopen van entreekaartjes voor diverse zwembaden c.q. attractieparken, et cetera.
Deelnemers aan PVA activiteiten die GEEN smartcard hebben, kunnen indien nodig, een uitrijkaart kopen bij het Servicebureau Facilitair Bedrijf, nivo 0.
Algemene voorwaarden
Om PVA-activiteiten & -acties zo goed mogelijk te laten verlopen, hebben we enkele Algemene Voorwaarden opgesteld. Bekijk de algemene voorwaarden
Samenstelling PVA bestuur
Het bestuur van de PVA bestaat uit de volgende leden: Peter Coolen (penningmeester), Ellen Hameleers, Margot Jansen, Adrie Luijten (voorzitter), Heidi Motzheim, Lizette Nieste, Ralf Overmans, Jan Ubachs (vice-voorzitter), Maddy Ubachs (secretaris), Bianca Vorstermans, Denise Willems en Peter Wintjens.